چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال آن، طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه مورخه هشتم فروردین به صورت جدی وارد فاز اجرایی می‌شود...
کد خبر: ۶۹۰۲۴
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال آن، طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه مورخه هشتم فروردین به صورت جدی وارد فاز اجرایی می‌شود.

سرهنگ کشکولی با بیان اینکه عوامل پلیس راهور و راه استان و دیگر عوامل اجرایی مسوول در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان با آمادگی کامل حضور  دارند تاکید کرد: بر اساس این طرح صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است. 

وی افزود: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه نامه خودرو  صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه, تردد خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، حمل بار، کالاها، مایحتاج مردم، سوخت مشمول ممنوعیت ها  نمی‌شود، گفت: کلیه وسایل نقلیه در مبادی ورود و خروجی کنترل می شوند و به هموطنان توصیه می کنیم سفرهای خود را لغو و در خانه بمانند.

سرهنگ کشکولی اضافه کرد: همچنین به منظور تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه های جانبی توقیف می شود و جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را  نیز برای آنان به همراه خواهد داشت و رانندگان خودرو های مذکور به شهر و محل سکونت خود بازگردانده می شوند.

رئیس پلیس راهور استان گفت: اجرای موفق این طرح نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان و هم استانی ها عزیز است و خواستار این شدند در مدت زمان اجرای طرح به توصیه ها و فرامین پلیس و سایر مسئولان و عوامل اجرایی توجه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر