چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب استان بوشهر گفت: امسال 400 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی و ملی برای اجرای 200 طرح هادی در روستاهای این استان هزینه می شود.به گزارش فکرشهر، غلامرضا زارعی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در قالب طرح های هادی بهسازی معابر، احداث پارک های محله ای، ساماندهی میدان ها و مراکز محله ای، اجرای یادمان ها و پل آب رو، کانال دفع آبهای سطحی و سیل بند در روستاها احداث خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۷۷
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب استان بوشهر گفت: امسال 400 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی و ملی برای اجرای 200 طرح هادی در روستاهای این استان هزینه می شود.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا زارعی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در قالب طرح های هادی بهسازی معابر، احداث پارک های محله ای، ساماندهی میدان ها و مراکز محله ای، اجرای یادمان ها و پل آب رو، کانال دفع آبهای سطحی و سیل بند در روستاها احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه 50 درصد این اعتبارات تاکنون تخصیص یافته است، اظهارکرد: استان بوشهر 400 روستای بالای 20 خانوار دارد که باید در آنها براساس برنامه پنجم توسعه طرح هادی اجرا شود که تاکنون در350 روستا طرح هادی به اجرا در آمده است.

زارعی اضافه کرد: با توجه به اینکه اعتبار مالی برای بازگشایی مسیر در روستا اختصاص نمی یابد، مشارکت مردمی در اجرای طرح های هادی و مشارکت دهیاری ها در حفظ و نگهداری از طرح های هادی اجرا شده در روستاها ضروری است.

وی بیان کرد: معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب استان بوشهر گفت: امسال در 53 روستای بالای 900 نفر جمعیت زمین چمن ورزشی اجرا می شود که هم اکنون این پروژه ها 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زارعی اضافه کرد: برای اجرای هر طرح ورزشی یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه می شود و تلاش خواهد شد این طرحها تا دهه فجر به بهره برداری برسد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر