پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۱۶۵
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا روز جمعه دمای هوا در این استان روند افزایشی خواهد داشت و در برخی نقاط به آستانه ۵۰ درجه می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دیر و جم با ۴۳ و ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر  تجربه کردند.

وی ادامه داد: از ظهر روز پنجشنبه تا جمعه با افزایش سرعت جریانات شمال غربی در سواحل شمالی و مرکزی استان، این مناطق از دریا مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی یادآور شد: بررسی نقشه‌‍های پیش‌یابی جوی و دریایی نشان می‌دهد که از امروز با کاهش سرعت جریانات شمالی خلیج فارس نیز به تدریج آرام خواهد شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی و در برخی نقاط با مه رقیق  پیش بینی شده‌است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و از عصر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰سانتیمتر و از شب ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۰ دقیقه بامداد، مد اول ۰۹:۵۰، جزر دوم ۳۹: ۱۷ و مد دوم ۲۳:۵۷ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر