سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۱۶۹
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه کرامت اجرای ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی این استان به صورت مجازی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، فاطمه کرمپور در این ارتباط اعلام کرد: این برنامه‎ها با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری و با توجه به محدودیت‎های کرونایی از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در برنامه‎های یاد شده اشاعه و ترویج فرهنگ غنی رضوی، برنامه های فرهنگی و هنری در راستای نشاط اجتماعی، ایجاد رقابت سالم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و تقویت و بالا بردن روحیه اجتماعی جامعه در مقابل ویروس کرونا با رویکرد ملی و مذهبی برنامه ریزی شده‌است.

کرمپور افزود: جشن میلاد حضرت معصومه (س)، تجلیل از دختران فعال و موفق قرآنی، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و اصلاح الگوی سبک زندگی و کسب مهارت‌های زندگی قرآنی و برپایی نمایشگاه مجازی قرآن و عترت از جمله این برنامه‌ها در حوزه قرآن و عترت است.

وی ادامه داد: برنامه هایی به همین مناسبت ویژه کارکنان و خانواده هایشان تدارک دیده شده که در روزهای این دهه برگزار می‌شود.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: مردم پایه و اساس جشن‌ها و برنامه‌ها هستند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، این برنامه‌ها از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

کرمپور یادآور شد: بدون تردید، دهه مبارک کرامت بستری برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین (ع) در زندگی است تا با سرلوحه قراردادن در زندگی خود، بهترین راه دستیابی به زندگی سالم همراه با موفقیت، سعادتمندی و بهروزی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: فرهنگ مردمان ایران زمین به عنوان فرهنگی خانواده‏‌ محور، مهم‌ترین هدف تهاجم فرهنگی غرب قرار گرفته و این دهه فرصتی مغتنم برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت (ع) به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا دختران با ترویج و گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی این مهم را بیش از پیش در برابر توطئه های دشمنان بکار گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر