يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مردم شهر برازجان مرکز شهرستان شدستان استان بوشهر روز چهارشنبه در آیینی برای دفع بلایا از دیار مسلمانان، سلامتی امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی قربانی کردند.به گزارش فکرشهر، امام جمعه برازجان در این آیین گفت: یکی از سنت های نیکو و حسنه در دین اسلام قربانی کردن و مشارکت مردم در این امر خیر است.حجت الاسلام حسن مصلح افزود: آنچه که به انسان عزت و بزرگواری می بخشد، توجه کردن به معنویات و غافل نشدن از یاد خداوند است.وی بیان کرد: مشارکت مردم دراین امر خیر باعث دفع بلا، گرفتاری و کاهش بلایای طبیعی از جامعه مسلمانان می شود.
کد خبر: ۷۳۲۷
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: مردم شهر برازجان مرکز شهرستان شدستان استان بوشهر روز چهارشنبه در آیینی برای دفع بلایا از دیار مسلمانان، سلامتی امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی قربانی کردند.

به گزارش فکرشهر، امام جمعه برازجان در این آیین گفت: یکی از سنت های نیکو و حسنه در دین اسلام قربانی کردن و مشارکت مردم در این امر خیر است.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: آنچه که به انسان عزت و بزرگواری می بخشد، توجه کردن به معنویات و غافل نشدن از یاد خداوند است.

وی بیان کرد: مشارکت مردم دراین امر خیر باعث دفع بلا، گرفتاری و کاهش بلایای طبیعی از جامعه مسلمانان می شود.

مصلح یادآورشد: از دیگر اهداف قربانی کردن، شکر نعمت های الهی و سلامتی مسلمانان است.

امام جمعه برازجان گفت: افراد مستحق زیادی درجامعه هستند که شایسته است نذورات قربانی به آن افراد اختصاص یابد زیرا خیر دنیا و آخرت در دستگیری از نیازمندان حقیقی است

وی اظهارکرد: کسانی که به یاد فقرا هستند خداوند نیز از یاد آنها غافل نخواهد شد.

به نوشته ی ایرنا، در این آیین پنج راس دام ذبح و گوشت آن ها میان فقرا توزیع شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر