چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۵۶۸
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا درشهرستان گناوه این استان به ۱۰۰ درصد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز سه‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در این مدت رطوبت هوا در جزیره خارگ، بوشهر، عسلویه و دیر به ترتیب به ۹۲، ۸۷، ۸۵ و ۸۱ رسید و کم ترین میزان رطوبت نیز با ۸ درصد در جم به ثبت رسید.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین و کمترین میزان دمای هوا نیز در برازجان و جم به ثبت رسید.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا اوایل هفته آینده جهت باد به طور غالب جنوبی خواهد بود که پیش بینی می‌شود در برخی ساعت‎ها بر سرعت این جریانات افزوده شود.

وی عنوان کرد: همچنین امروز و فردا و روزهای جمعه و شنبه در مناطق شرقی استان بوشهر در برخی ساعت‎ها با افزایش پوشش ابر، احتمال رخداد موقت ناپایداری های جوی دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی اظهار داشت: امروز و روز پنجشنبه نیز در برخی ساعت‎ها بر سرعت وزش بادهای جنوبی  روی دریا افزوده می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعت‏‌هایی با افزایش ابر و وزش باد و در صبحگاه در برخی مناطق همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

مساعدی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی و طی ساعت‎هایی جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و طی ساعت‎هایی از بعد از ظهر و امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۵۳ دقیقه بامداد، مد اول ۰۹:۰۰ ، جزر دوم ۱۶:۴۱ و مد دوم ۲۳:۲۳ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر