چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۵۷۷
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت بیش از ۷۳۰ گروه جهادی در استان بوشهر گفت: تحقق جهش تولید یکی از رسالت‌های گروه‌های جهادی است که بسیج دانشجویی در این عرصه نقش ویژه‌ای دارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار علی رزمجو  ظهر امروز در نشست با مسئولان گروه‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در شرایط خاصی قرار دارد، اظهار داشت: با وجود اینکه کشور خوشبختانه از لحاظ دفاع سخت‌افزاری مشکل خاصی ندارد اما آمریکایی‌ها و سایر دشمنان انقلاب اسلامی سمت تهدیدات خود را به سمت تهدیدات نیمه سخت و نرم متمرکز کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر قشر دانشجو را یکی از اهداف تهدیدات نرم جبهه دشمنان انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: یکی از جاهایی که به لحاظ اثر بخش بودن آن بنا به مقتضیات زمان، همواره مورد هدف دشمنان قرار داشته و دارد دانشجو، دانشگاه و جوانان است.

وی با بیان اینکه امید دشمن در برهه کنونی به قدرت‌هایی در درون انقلاب اسلامی بسته شده است که اثربخشی بالایی دارند افزود: در این راستا قشر دانشجو یکی از این قدرت‌های تأثیرگذار در جامعه است.

سردار رزمجو با بیان اینکه دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و عرصه‌های ابتکار، نوآوری، خلاقیت، ایثار، فداکاری، شهید و شهادت به خوبی نقش‌آفرینی کرده است خاطرنشان کرد: در این نقش‌آفزینی‌ها با عنوان بسیج دانشجویی، صفت والاتری به نام گروه جهادی نیز به میدان آمد که این مسئله توانست در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی برتری پیدا کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر  با تاکید بر تحقق جهش تولید گفت: جهش تولید با تلاش گروه‌های جهادی و با خلاقیت و تلاش مضاعف  محقق می‌شود که این انتظار وجود دارد که میزان اثربخشی این گرو‌ه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف سطوح گوناگون جامعه از جمله دانشگاه‌ها بالا باشد.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی اظهار داشت: فعالیت این گروه‌ها در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی از دین‌داری مردم تا عمران و آبادانی شهرها و روستاها گسترده است.

سردار رزمجو  با تاکید بر راه‌اندازی بازار برای عرضه تولیدات گروه های جهادی تصریح کرد:اگر گروه‌های جهادی دانشجویی بتوانند بازاری را در استان راه‌اندازی کنند که محصولات گروه‌های جهادی در آن عرضه شود ما نیز از این اقدام حمایت‌های لازم را انجام داده و با مسئولان در این زمینه هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فعالیت بیش از 730 گروه جهادی در استان بوشهر گفت: تحقق جهش تولید یکی از رسالت‌های گروه‌های جهادی است که بسیج دانشجویی در این عرصه نقش ویژه‌ای دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر