دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۶۱۰
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتی گفت: با افرادی که بدون در نظر گرفتن تذکرات شبکه بهداشت و درمان اقدام به برگزاری مراسم می‌کنند برخورد می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عباس حمادپور در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم و مراجعین در این ایام شیوع ویروس کرونا تداوم دارد، اظهار داشت: همه مجموعه دادگستری شهرستان در حال خدمات رسانی هستند و در همین راستا رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری می‌باشد که همواره به آن تاکید شده است.

وی افزود: افرادی که نیاز به حضورشان در دادگستری نیست و دعوت نشده اند جهت سلامتی خودشان حضور پیدا نکنند ولی متأسفانه در بعضی مواقع فردی که دارای پرونده است ولی دادسرا احضاریه یا اخطاریه‌ای برای او ارسال نکرده قصد حضور دارد که توصیه می‌شود فقط پس از دعوت حاضر شوند.

حمادپور از تلاش‌های مجموعه کادر درمانی شهرستان تشکر کرد و گفت: همه ما باید همکاری لازم را در راستای مبارزه با این بیماری داشته باشیم و اماکن عمومی مثل تالارها حق خدمات ندارند و از همه مردم فهیم شهرستان انتظار داریم که در اماکنی شلوغ رفت و آمد نکنند و تنها برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شوند.

وی خاطر نشان کرد: با افرادی که بدون در نظر گرفتن تذکرات شبکه بهداشت و درمان اقدام به برگزاری مراسم می‌کنند هشدار داده می‌شود در صورت مشاهده و گزارشات قطعاً برخورد می‌شود.

حماد پور ادامه داد: چون این عمل تهدید علیه بهداشت عمومی است جرم و قابل مجازات است.

وی با تاکید بر اینکه افراد از برگزاری مراسم در هر زمینه‌ای خودداری کنند، اضافه کرد: به مأمورین انتظامی ابلاغ شده از برگزاری هر گونه تجمعات حتی در تشییع جنازه جلوگیری به عمل آید چون بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا تجمعات باعث انتقال ویروس می‌شود و برای مسبب آن هم مسئولیت شرعی دارد و هم در صورت ارائه شکایت پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر