چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۹۱۳
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی "صدرای ولایت" گفت: درحالی که ظرفیت مدارس صدرا در کشور درمجموع ۶ هزار نفر است اما امسال در انتخاب رشته دوره متوسطه دوم ۱۸ هزار دانش‌آموز برای تحصیل در این مدارس رشته معارف اسلامی را انتخاب کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام حامد تقدیری در نشست با حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: هم اکنون  ۱۸۰ مدرسه صدرا (مدارس علوم و معارف اسلامی) در کشور فعال است که هر سال از بین فارغ‌التحصیلان پایه نهم پس از انتخاب این رشته توسط دانش‌آموزان از طریق آزمون علمی و گزینش محصل می‌پذیرد و پس از طی این دوره سه ساله دیپلم رشته علوم و معارف اسلامی که به تأیید وزارت آموزش و پرورش می‌رسد، به آنان اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان مدارس صدرا در تلاش است با توجه به شیوع بیماری کرونا علاوه بر تقویت آموزش مجازی نسبت به برنامه‌های تربیتی و پرورشی نیز توجه ویژه داشته باشد.

تقدیری اظهار داشت: برگزاری سوگواره‌ی نو غلامان در ایام محرم، ارسال نامه‌های تربیتی به دانش‌آموزان و حمایت از استعدادهای مهارتی هنری و فرهنگی آنها از جمله این برنامه‎ها است.

وی ادامه داد: سازمان صدرا موظف به تبلیغ انقلاب اسلامی است که برای تحقق این مهم در حوزه تامین نیروی انسانی متعهد و انقلابی خود را موظف به انجام خدمات می‌داند.

تقدیری افزود: سازمان مدارس صدرا در صدد است با پی‌گیری مدیرکل تبلیغات اسلامی و همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نسبت به رشد این مدارس در شهرستان‌های این استان با اولویت شهر بوشهر اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر