يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۴۶۷
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس یادآور اتحاد، همدلی و انسجام مثال زدنی همه قشرها، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی است که این روحیه مهمترین نیاز امروز کشور است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عباس جمشیدی در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان بوشهر افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس مهمترین بخش تاریخ ملت ایران است که همه دنیا با تمام ابزار خود علیه جمهوری اسلامی ایستاد اما با همت و یکدلی این ملت حتی یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه قشرها، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی خالصانه پای کار بودند و تاریخ ثابت کرده‌است هرجا همه با هم متحد و یکدل در صحنه حاضر بوده‌ایم موجب حیرت و تعجب دشمن شده‌ایم.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران هستیم و مهمترین نیاز امروز کشور نیز داشتن همان روحیه همدلی و انسجام دوران دفاع مقدس است نه اینکه گرفتار مسائل حاشیه‌ای شده و از پرداختن به مشکلات مردم غافل شویم.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا افزود: در این برهه زمانی که همه کشورهای پیشرفته دچار مسائل و مشکلاتی شدند کشور ما با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای مختلف اما با همت مسئولان و پشتیبانی و صبوری مردم بخوبی توانسته بحران را پشت سر بگذارد.

جشمیدی یادآور شد: امسال ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث یادمان شهدای گمنام پارک شغاب شهرستان بوشهر اختصاص یافت و انتظار می‌رود تا دهه فجر احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تشکل هیات امنای یادمان شهدای گمنام تا هفته گرامیداشت دفاع مقدس ادامه داد: شهدای روستاهای بخش مرکزی که تمثال چاپ و پایه‌های آنها آماده شده‌است باید در هفته دفاع مقدس نهایی و نصب شوند.

فرماندار بوشهر گفت: نوکری و خدمت به مردم مهمترین خواسته شهیدان و ایثارگران از ما است که باید بخوبی به آن پرداخته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر