سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۵۸۴
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۸

فکرشهر:  معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر بی‌سواد و کم‌سواد در استان بوشهر شناسایی شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید مجتبی هاشمی‌نژاد بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه بهبود کیفیت آموزشی سوادآموزی استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های سوادآموزی در وضعیت کرونایی با شرایط خاصی روبرو شده است.

وی اضافه کرد: در این وضعیت تلاش شده است تا با برنامه‌ریزی و بهره مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، شرایطی فراهم شود تا خدمات سوادآموزی تعطیل نشود.

هاشمی‌نژاد با ارائه گزارش از وضعیت پالایش اسمی افراد محروم در استان بوشهر افزود: هفت هزار و ۵۰۰ نفر در بانک ارسالی از سازمان مرکزی به عنوان بی‌سواد و کم‌سواد به استان اعلام شده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: افراد موجود در این بانک پس از راستی آزمایی، برای جذب افراد و ارائه خدمات آموزشی، برنامه ریزی لازم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این مهم بر اساس مطالعات دقیق بر روی فرصت‌ها و محدودیت‌های این حوزه، برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت تدوین شده و در دست اجرا است.

هاشمی نژاد با تاکید بر تشکیل شورای پشتیبانی سوادآموزی در استان به ریاست استاندار و شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران گفت: امیدواریم که با حمایت مسئولان، همه افراد بی سواد و کم سواد استان جذب سوادآموزی شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر