سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: زنجیره کامل پرورش و تولید و فرآوری میگو در دلوار ایجاد می‌شود.به گزارش فکرشهر، حسین بهمنیاری صبح جمعه در نشست توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در بخش شیلات و آبزی‌پروری دارای ظرفیت های بزرگی است که می‌تواند محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باشد.وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای شناسایی اراضی مناسب برای توسعه آبزی‌پروری در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: در استان بوشهر در حال حاضر ۴.۴ هزار هکتار به پرورش میگو اختصاص یافته است که در ۱۰ نقطه استان بوشهر قرار دارد.
کد خبر: ۷۵۶۷
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: زنجیره کامل پرورش و تولید و فرآوری میگو در دلوار ایجاد می‌شود.
به گزارش فکرشهر، حسین بهمنیاری صبح جمعه در نشست توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در بخش شیلات و آبزی‌پروری دارای ظرفیت های بزرگی است که می‌تواند محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باشد.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای شناسایی اراضی مناسب برای توسعه آبزی‌پروری در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: در استان بوشهر در حال حاضر ۴.۴ هزار هکتار به پرورش میگو اختصاص یافته است که در ۱۰ نقطه استان بوشهر قرار دارد.
مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر قطب تولید میگوی پرورشی کشور است، اضافه کرد: توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر را در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: ایجاد زنجیره کامل پرورش و تولید و فرآوری و بسته‌بندی میگو را با جدیت دنبال می‌کنیم و سرمایه‌گذاران این بخش نیز باید صنایع جانبی پرورش میگو را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.
بهمنیاری تصریح کرد: هم اکنون آماده واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران هستیم و در بخش دلوار، ۵۰۰ هکتار اراضی پرورشی برای واگذاری به سرمایه گذاران آماده است و در شهرک صنعتی دلوار نیز زمین برای ایجاد صنایع وابسته پرورش میگو ارائه می شود.
مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: همگام با واگذاری زمین برای پرورش میگو، در شهرک صنعتی نیز سردخانه، صنایع فرآوری، مراکز تکثیر و کارخانه تولید غذای میگو نیز ایجاد می‌شود.
منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر