چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۵۴۴
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: آیین اختتامیه دومین فراخوان استانی شعر دفاع مقدس با موضوع "حماسه دریا" در بوشهر برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در این آئین گفت: ۳۸۰ اثر توسط ۹۵ شاعر به دبیرخانه این فراخوان ارسال شد.

امید پارسایی فر افزود: هدف از برگزاری این رویداد که با مشارکت دستگاه‌های مختلف این استان برگزار شد، تقویت جریان شعر و ادبیات مقاومت در استان و کشف استعدادهای جدید در این حوزه از ادبیات است.

وی ادامه داد: در این دوره شمار شاعران شرکت کننده و شعرهای ارسالی رشد چشمگیر داشت که علاوه بر تلاش دبیرخانه و دست اندرکاران، نشان از مثمرثمربودن تلاش‌ها برای رشد ادبیات دفاع مقدس در استان بوشهر است.

پارسایی فر اظهار داشت: حیدر منصوری، مجید عابدی و دکتر تقیه زنگنه داوری آثار را به عهده داشتند.

براساس رای هیات داوران این فراخوان در بخش شعر سپید، راضیه راستی نسب و زهرا تعجب موفق به کسب مقام برگزیده شدند و در بخش شعر کلاسیک نیز غلامرضا ابراهیمی مقام اول و محمد مرادی و اکبر قاسمی کللی به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در شعر کلاسیک، از راضیه باقرزاده، مدینه حبیبی پور و خدیجه زارعی نیز تقدیر شد.

دومین فراخوان شعر دفاع مقدس حماسه دریا به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل تبلیغات اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر