سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۷۵۶
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: برای تکمیل کادر درمان و ارائه خدمات تخصصی بیشتر به بیماران، امسال ۶۵ پزشک متخصص جذب بیمارستان‌های استان شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، جعفر زارعی‌زاده بیان کرد: با برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های این دانشگاه، ۶۵ پزشک متخصص متخصص جذب و بر اساس نیاز و اولویت بیمارستان‌های استان توزیع شده‌اند.
 
وی با اشاره به لزوم تأمین امکانات رفاهی و ارتقای انگیزش این پزشکان ابراز امیدواری کرد: با ورود پزشکان یادشده شاهد تحول در زمینه ارائه مراقبت مطلوب به بیماران هم استانی و پیشبرد اهداف نظام سلامت باشیم.
 
۴۵ تخت ویژه به بیمارستان‌های بوشهر افزوده شد
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: اولویت نخست دانشگاه در شرایط کنونی افزایش تخت مراقبت‌های ویژه است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۵ تخت در بیمارستان‌های استان افزایش داده‌ شده است.
 
وی با اشاره به ضرورت مشارکت و حمایت خیران در تأمین تجهیزات و امکانات درمانی و پزشکی عنوان کرد: عملکرد خوب خیران منجر به دستاورد‌های مهمی در زمینه سلامت شده و با توجه به نیاز در این حوزه مشارکت بیشتر خیران ضروری است.
 
زارعی زاده گفت: بیمارستان امام هادی (ع) دیر به یک دستگاه اکو نیاز دارد که انتظار داریم با کمک افراد نیکوکار این دستگاه خریداری شود و دانشگاه نیز زمینه حضور پزشک متخصص قلب و عروق به صورت پاره‌وقت برای درمانگاه بیمارستان را پیگیری می‌کند.
 
وی درباره نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان دیر افزود: خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن هزینه بالایی دارد و امکان خرید آن وجود ندارد و تلاش می‌شود از ظرفیت نیکوکاران و شرکت‌های پیرامونی برای تأمین این دستگاه استفاده شود.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: به زودی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان دیلم افتتاح  می‌شود و پیگیری لازم برای تأمین دو دستگاه ام آر آی برای بیمارستان‌های بوشهر و برازجان در دست اقدام است.
 
وی با اشاره به خستگی کادر درمان در مبارزه با کرونا و کمبود نیرو بیان کرد: در شرایط کنونی مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر