چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان کنکور برای موفقیت نیازی به تهیه جزوه های موجود در بازار ندارند و محتوای کتابهای درسی برای قبولی آنان درکنکور کافی است.به گزارش فکرشهر، عبدالرسول عمادی افزود: با توجه به تاثیر سوابق تحصیلی درکنکور داوطلبان باید از کتابهای درسی خود برای مطالعه استفاده کنند.وی اضافه کرد: ثبت نام کنکور سراسری 94 بهمن امسال انجام می شود و 25 درصد سوابق تحصیلی سال سوم متوسطه درنتیجه آن موثراست.
کد خبر: ۷۶۸۶
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان کنکور برای موفقیت نیازی به تهیه جزوه های موجود در بازار ندارند و محتوای کتابهای درسی برای قبولی آنان درکنکور کافی است.

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول عمادی افزود: با توجه به تاثیر سوابق تحصیلی درکنکور داوطلبان باید از کتابهای درسی خود برای مطالعه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ثبت نام کنکور سراسری 94 بهمن امسال انجام می شود و 25 درصد سوابق تحصیلی سال سوم متوسطه درنتیجه آن موثراست.

عمادی در بخش دیگری از این گفت وگو بیان کرد: امتحانات نیم سال اول تحصیلی جاری مدارس مقطع متوسطه، فنی وحرفه ای و پیش دانشگاهی از 6 تا 24 دی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی در باره استخدام مربی پیش دبستانی در آموزش و پرورش گفت: براساس مصوبه مجلس امسال هیچ گونه آزمونی مبنی بر استخدام مربیان پیش دبستانی برگزار نمی شود و اگر استخدامی در دستور کار قرار بگیرد اولویت با مربیان فعلی پیش دبستانی است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر