چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۸۶۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: براساس توافق صورت گرفته با مدیران برخی از مدارس ابتدایی این استان، آموزش‌های صنایع دستی در این مدارس اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، لیلا رحیمی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این آموزش‌ها در استودیوهای حرفه‌ای به طور آنلاین و آفلاین انجام می‌شود و فیلم‌های آموزشی ضبط شده نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در ابتدا، آموزش‌های صنایع دستی رشته‌های سفال گری، حصیربافی، صنایع دستی دریایی و زیورآلات سنتی را در 2 مدرسه سامان و احسان شهر بوشهر آغاز و در آینده دایره این دوره‌های آموزشی وسیع تر می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: هدف از این طرح آموزش صنایع دستی استان بوشهر از سنین پایه است و گستره وسیع صنایع دستی امکان آموزش را برای همه رده‌های سنی فراهم کرده‌است.

 رحیمی گفت: استفاده از ظرفیت مدارس و افزودن آموزش صنایع دستی به عناوین آموزشی دیگر دانش‌آموزان، زمینه ورود والدین و دیگر اعضای خانواده را به این حوزه مهیا می‌کند که بی تردید با میل و رغبت همراه خواهد بود.

نظرات بینندگان
باز نشسته ی آموزش وپرورش
|
-
|
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
درست آنست که کار دستی در برنامه ی دوره ی ابتدائی کشور گنجانده  شود و سپس...
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر