جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۹۰۵
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴

فکرشهر: این روزها برگزاری مراسم ختم به‌علت شیوع ویروس کرونا ممنوع شده است و همین موضوع سبب شده تا نصب بنرهای تسلیت و اعلامیه‌های ترحیم در سطح شهر رو به افزایش بگذارد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، در همین راستا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به نقش این بیلبوردها در شیوع افسردگی در بین مردم تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر بارها درخصوص نصب این بنرها، اعتراضاتی از سوی شهروندان به سازمان فرهنگی شهرداری رسیده است.

احمد بارگاهی ادامه داد: با توجه به اینکه این روزها مردم از مشکلات متعدد رنج می‌برند، مشاهده تصاویر درگذشتگان آن هم به تعداد زیاد و در ابعاد بزرگ در سطح شهر، چیزی جز افزایش غم و ناراحتی مردم را در پی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه از همشهریان بوشهری تقاضا داریم در این راه با ما همکاری لازم را داشته باشند، افزود: محیط عمومی متعلق به شخص نیست و شهروندان عزادار نیز به‌منظور احترام به حقوق سایر افراد جامعه باید نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشند زیرا سایر شهروندان با دیدن این تصاویر غمگین و آزرده می‌شوند. 

وی با اشاره به الزام کانون‌های تبلیغاتی به چاپ نکردن بنرهای تسلیت و ترحیم ادامه داد: در وهله اول از شهروندان گرامی درخواست می‌کنیم از نصب بنر درگذشتگان و آگهی ترحیم در سطح شهر خودداری کنند اما از امروز واحد زیباسازی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز نسبت به جمع‌آوری بنرهای نصب شده اقدام خواهد کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر