چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۰۷۱
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۹

فکرشهر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه مهمان نوازی ویژگی بارز و برجسته ایرانیان است، گفت: رفع مشکلات و خدمات‌رسانی به اتباع خارجی در استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید خورشیدی پیش از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر با تسلیت ایام دهه آخر صفر اظهار داشت: در تاریخ اسلام هیچ زمانی به اندازه دهه آخر صفر سوگواری نداریم و ایامی سراسر حزن و اندوه است.

معاون استاندار بوشهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی عبدالرضا بشیری مدیرکل سابق اتباع و مهاجرین خارجی گفت: ضمن تبریک انتصاب راضیه علیپور به عنوان سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی، از همکاران اداره کل انتظار داریم همکاری ویژه ای با سرپرست جدید اداره کل داشته باشند.

وی با اشاره به رسالت مهم اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی اظهار داشت: وظیفه‌ای که اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برای مهاجران خارجی انجام می‌دهد اجر و پاداشی بزرگ دارد.

خورشیدی بیان کرد: مهمان نوازی ویژگی بارز و برجسته ایرانیان است و مهاجرینی که عمده آنان به ناچار به ایران پناهنده شدند از خدمات اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی بهره مند می‌شوند.

معاون استاندار بوشهر افزود: خدمات رسانی و رفع نیازها و مشکلات مختلف مهاجرینی که به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی مراجعه می‌کنند اقدامی در خور تحسین بوده و اجر دنیوی و اخروی دارد.

وی با تسلیت درگذشت استاد محمدرضا شجریان افزود: مرحوم استاد شجریان وزنه ادب و هنر ایران زمین بود.

در این آئین راضیه علیپور به عنوان سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر معرفی و از خدمات عبدالرضا بشیری تقدیر شد.

عبدالرضا بشیری هم به تازگی به عنوان مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر منصوب شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر