چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول کتابخانه‌های عمومی آبپخش از ایجاد شش ایستگاه مطالعه استاندارد و مجهز در این شهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، علی دهقان در نشست با بخشدار و مسئولان آبپخش اظهار کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اهمیت زیادی دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.مسئول کتابخانه عمومی آبپخش از وجود 18 هزار جلد کتاب در کتابخانه آبپخش خبر داد و افزود: انواع کتاب‌های درسی، غیردرسی و منابع در این کتابخانه موجود است و مردم شریف بخش می‌توانند با حضور در کتابخانه عمومی از آنها بهره ببرند.
کد خبر: ۷۹۱۷
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: مسئول کتابخانه‌های عمومی آبپخش از ایجاد شش ایستگاه مطالعه استاندارد و مجهز در این شهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علی دهقان در نشست با بخشدار و مسئولان آبپخش اظهار کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اهمیت زیادی دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مسئول کتابخانه عمومی آبپخش از وجود 18 هزار جلد کتاب در کتابخانه آبپخش خبر داد و افزود: انواع کتاب‌های درسی، غیردرسی و منابع در این کتابخانه موجود است و مردم شریف بخش می‌توانند با حضور در کتابخانه عمومی از آنها بهره ببرند.

دهقان از حضور روزانه 100 نفر برای امانت گرفتن کتاب خبر داد و ابراز داشت: به طور متوسط روزانه 100 نفر به کتابخانه مراجعه می‌کنند و کتابخانه نیز در دو شیفت صبح و عصر پذیرای مردم است.

وی از اجرای طرح کتاب من در آبپخش خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه کتابخانه عمومی آبپخش از این طرح استفاده بهینه کرده و تاکنون توانسته‌ایم بیش از 2 هزار و 800 جلد کتاب ارزشمند از این طرح کسب کنیم.

مسئول کتابخانه‌های عمومی آبپخش از ایجاد شش ایستگاه مطالعه استاندارد و مجهز در آبپخش خبر داد و گفت: ایجاد شش ایستگاه مطالعه در مراکز عمومی شهر آبپخش از اقداماتی است که در روزهای آینده محقق می‌شود و این امر گامی در راستای تداوم ایجاد ایستگاه مطالعاتی در ادارات آبپخش است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر