چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم شهرستان گناوه در مسابقات دو صحرانوردی دانش آموزان پسراستان بوشهر در مقطع متوسطه دوم عنوان اول را به دست آورد.به گزارش فکرشهر، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان بوشهرگفت: دراین دوره از مسابقات 66 دانش آموز در قالب 11تیم شرکت کردند و مسافت پنج کیلومتری را دویدند.حسن قلندری افزود: در پایان مسابقات تیم گناوه عنوان اول را به دست آورد و تیم های سعدآباد و بردخون به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرارگرفتند.
کد خبر: ۷۹۱۸
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: تیم شهرستان گناوه در مسابقات دو صحرانوردی دانش آموزان پسراستان بوشهر در مقطع متوسطه دوم عنوان اول را به دست آورد.

به گزارش فکرشهر، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان بوشهرگفت: دراین دوره از مسابقات 66 دانش آموز در قالب 11تیم شرکت کردند و مسافت پنج کیلومتری را دویدند.

حسن قلندری افزود: در پایان مسابقات تیم گناوه عنوان اول را به دست آورد و تیم های سعدآباد و بردخون به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرارگرفتند.

وی گفت: در بخش انفرادی رضا غلامی از بوشهر، احمد احمدی از سعدآباد و حسین پورعالی از گناوه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان بوشهر یادآورشد: به ورزشکاران برتر لوح تقدیر، هدیه نقدی و احکام قهرمانی اهدا شد.

به نوشته ی ایرنا، وی اضافه کرد: گسترش و رونق ورزش دانش آموزی از اهداف اصلی است و تصمیم داریم بازی های استانی به میزبانی شهرستان ها و مناطق برگزار شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر