چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۰۰۲
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: معاون اجتماعی و پیشگیری سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: سیستم‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد بارانی عصر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار داشت: پست‌ها امتحان داشته‌ها و دارایی‌ها و ابزار آزمون ما هستند که باید در حفظ آنها نهایت تلاش را داشته باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات تعزیرات حکومتی اضافه کرد: اگر مسئولیت‌ها با نگاه الهی همراه باشند نعمت و اگر با نگاه خداوند همراه نباشند ممکن است به نقمت تبدیل شوند.

وی تاکید کرد: باید سیستم‌های نظارتی و شبکه‌ها تقویت شود تا از نظارت‌های سنتی جدا شویم و از تکنولوژی‌های روز برای کنترل و نظارت بر بازار استفاده کنیم.

بارانی در ادامه از خدمات «زهرا افضلی نیا» مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان بوشهر قدردانی و «سیدرضا جابری فرد دورکی» را به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مدیر کل سابق اداره کل تعزیرات حکومتی گفت: پست‌های ثابت مدیریت تعیین کننده توانمندی نیست، بلکه می‌توان با تغییر پست مدیران و انتصاب آنها درجایگاه‌های دیگر از توانمندی‌های آنها استفاده کرد.

بارانی در ادامه ضمن تبریک به سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی گفت: مدیرکل جدید دارای تجربه و دانش مدیریتی در حوزه‌های مدیریت بوده و از سرمایه‌های مدیریتی مجموعه است.

بارانی از سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر درخواست کرد که از تمام ظرفیت و توان همکاران جهت پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کند.

در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات زهرا افضلی نیا، ابلاغ سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر به سیدرضا جابری فرد دورکی اعطا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر