سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۸۹
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: حضور فعال تشکل‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی عامل افزایش همگرایی در شهرستان گناوه است.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح جمعه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر حضور فعال تشکل‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی را عامل افزایش همگرایی در شهرستان گناوه دانست.

وی اضافه کرد: تشکل‌های فرهنگی مردمی و هیئت‌های مذهبی باید با حضور فعال خودشان در اجتماع باعث وحدت و همگرایی و تأثیرگذاری در شرایط کنونی باشند.

مهرجو خاطرنشان کرد: امام جمعه به عنوان محور تمامی برنامه‌های فرهنگی هستند و با وجود ایشان و تعاملی که در بین مجموعه‌های فرهنگی مذهبی وجود دارد، شهرستان گناوه از پیشتازان حوزه دین و فرهنگ به شمار می‌آید.

فرماندار گناوه اضافه کرد: وجود سیستم مردم‌سالاری دینی در کشور ما، باعث اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در جهان شده و این مهم، فقط با وجود رهبری انقلاب اسلامی محقق می‌شد.

وی بالاترین رسالت مسئولین چه در حوزه اجرایی و چه حوزه دینی و فرهنگی را حفظ نظام اسلامی و کمک به قشر مستضعف جامعه عنوان کرد.

مهرجو با تأمین اعتبار برای انجام تعمیرات و تأمین تجهیزات ضروری اداره تبلیغات اسلامی گناوه موافقت، و خواستار استفاده از ظرفیت فیزیکی محل کنونی برای ایجاد مجتمع فرهنگی، مذهبی شهرستان شد.

حجت‌الاسلام طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ابتدای این دیدار در سخنانی از حسن نیت فرماندار بندر گناوه کمال تقدیر را به عمل آورده و از حمایت‌های معنوی و اجتماعی وی در پیشبرد اهداف تبلیغی سازمان تجلیل کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر