يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۹۷
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ۷۷ فقره حواله ارزی به ارزش ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو در استان رفع تعهد و تسویه شد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دادگستری استان بوشهر روز جمعه به نقل از علی جمادی اعلام کرد: در پی شکایت بانک توسعه تعاون علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی در ارتباط با اخذ حواله‌های ارزی و وارد نشدن کالاها با وجود انقضای زمان قانونی و رفع نشدن تعهد این حواله‌ها، بلافاصله موضوع در دستور رسیدگی قرار گرفت.

وی بیان کرد: این موضوع با عنوان تحصیل مال از طریق نامشروع و کلاهبرداری به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر ارجاع شد که با پیگیری و اقدامات صورت گرفته و تلاش بازپرس این شعبه چندین جلسه با حضور کارشناسان دایره ارزی و حقوقی بانک، سازمان بازرسی کل کشور و مشتکی عنهم برگزار شد.

جمادی گفت: رسیدگی‌ها منجر به این شد که متخلفان ارزی تاکنون تعداد ۷۷ فقره حواله ارزی به ارزش ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو رفع تعهد و تسویه کنند و ما به التفاوت ریالی آن نیز به مبلغ یکصد میلیارد ریال را به حساب خزانه بانک مرکزی واریز کنند.

وی با اشاره به تاکید رئیس قوه قضاییه در برخورد قاطع با متخلفان ارزی افزود: دستگاه قضایی استان بوشهر عزم خود را جزم کرده تا با همکاری بخش بانکی با کسانی که در قبال دریافت ارز و پول به تعهدات خود پایبند نباشند و برای کشور مشکل ساز شوند برخورد جدی صورت پذیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر