سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:
کد خبر: ۸۱۰۸۸
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۳

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تدوین ۱۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف دهه بصیرت و میثاق با ولایت در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی اظهار داشت: امسال دهه بصیرت و میثاق با ولایت با شعار بصیرت فاطمه، ولایت‌مداری و مقاومت علوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسب حماسه بی‌نظیر ملت ایران در مقابل فتنه‌گران از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام‌گذاری شده گفت: در شب ۹ دی ویژه‌برنامه‌ای با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

جمالی از برگزاری سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری با رعایت پروتکل بهداشتی و پخش از طریق فضای مجازی و صداوسیما خبر داد و اضافه کرد: رژه موتورسواری از میدان شهید رئیسعلی دلواری تا گلزار شهدای بوشهر از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت است.

وی افزود: برگزاری ویژه‌برنامه حماسه ۹ دی در فضای مجازی و پخش زنده از صداوسیما و گل‌افشانی قبور مطهر شهدای گرانقدر از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت در استان بوشهر است.

جمالی از برپایی نمایشگاه ویژه دهه بصیرت و میثاق با ولایت در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه تحت عنوان بصیرت در فضای مجازی و ۱۶ دی هم برنامه ویژه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزاری ویژه‌برنامه اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در این راستا با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی زنجیره انسانی در کنار آب‌های خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر