چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۴۵۹
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره کل آماده حمایت از آثار فاخر هنری با عنوان پیشگیری از ویروس کرونا است و هنرمندان بوشهری می‌توانند طرح‌های خود را در این زمینه ارائه کنند.

به گزارش فکرشهر، فاطمه کرمپور روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: هنرمندان با توجه به مسئولیت اجتماعی که در قبال جامعه برعهده دارند باید با خلق آثار هنری برای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ فرهنگ‌سازی کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها در فرهنگ سازی سلامت، بهره‌گیری از هنر و هنرمندان است و گروه‌های مرجع از جمله هنرمندان، ورزشکاران و فعالان اجتماعی در زمینه‌های مختلف فرهنگی بر مردم تاثیرگذارند که باید از این ظرفیت در مقابله با ویروس کرونا بهره گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: تشکیل گروه‌های هنری برای تولید محتوا در فضای مجازی به منظور کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و روانی ویروس کرونا ضروری است.

کرمپور اذعان کرد: با تولید محتوای غنی در فضای مجازی می‌توان جامعه هدف را به سمت پیشگیری از کرونا سوق داد، با این حال باید از باز نشر زیاد تولیدات که موجب بازتاب منفی خواهد شد خودداری کرد.
وی گفت: در این میان هنرمندان نقش اساسی در امید آفرینی و آگاهی بخشی به جامعه در مقابله با گسترش این ویروس ناشناخته برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در شرایطی که وضعیت کرونایی بوشهر از نارنجی به زرد رسیده‌است، رعایت نکات بهداشتی و انجام اقدامات پیشگیرانه نقش موثری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارد و تحقق این مهم نیازمند بسیج همگانی و تعامل رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در کنار سیستم بهداشتی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر