چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۷۵۳
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به مشکلات زیاد محله‏‌های جنوبی این شهر برای تحقق توسعه متوزان ۱۴ محله کم برخوردار این شهر نیازمند تامین اعتبار ویژه است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالخالق برزگرزاده روز شنبه در نشست با شورایاران محله‎های جنوبی بوشهر با قدردانی از تلاش آنها اظهار داشت: در مجموع تامین ۲۸ میلیارد تومان اعتبار می‎تواند بخشی از مشکلات این محله‌ها را کاهش دهد.

وی بیان کرد: شورایاران محله‌ها بدون دریافت هزینه‌ای بدنبال توسعه و عمران محلات خود هستند که این رویکرد خودجوش و داوطلبانه آنها برای کمک به عمران و آبادانی شهر قابل تقدیر است.

برزگرزاده تاکید کرد: محله‌‏های جنوبی بوشهر از قافله توسعه عقب افتاده و با مسائل و مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آنها اقدام جدی شود.

وی بیان کرد:  ایجاد مکان ورزشی، فضای سبز و پارک، رسیدگی به وضعیت نامناسب آسفالت، نظارت بر ساخت و سازها، ساماندهی فاضلاب و جمع آوری منظم زباله از جمله مشکلات شورایاران محلات جنوبی است.

برزگرزاده اظهار داشت: در این ارتباط پیشنهاد می‎شود با اصلاح بودجه سال جاری برای هر کدام از ۱۴ محله جنوبی۲ میلیارد تومان اختصاص داده شود.

وی گفت: با تحقق این میزان اعتبار می‎توان در زمینه رفع مسائل و مشکلات محلات در مدت باقی مانده تا پایان سال رضایت‌‎مندی هرچه بیشتر َشهروندان ساکن در این محله‎ها را فراهم کرد.

برزگرزاده افزود: در کنار این بودجه باید عملیات اجرایی پروژه‌های شاخص محلات جنوبی مثل گذر سرتل به تنگک و کانال دفع آب‌های سطحی تنگک‌ها هم سرعت‎بخشی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر