پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مقتول که مردی ۴۰ ساله است در حالیکه با خودروی سواری شخصی خود در حال حرکت به سمت بوشهر بوده نزدیک به روستای شیبرم مورد اصابت چند گلوله کلاش قرار گرفته و به قتل می رسد...
کد خبر: ۸۲۵۹
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: جوان ۴۰ ساله دیری به نام «ع- س»، صبح امروز در نزدیکی های روستای شیبرم (بردخون کهنه) از توابع شهرستان دیر با شلیک چند گلوله کلاش کشته شد.

به گزارش فکرشهر، یک مقام مسئول که خواست نامش در خبر درج نشود در گفتگو با پارس خلیج با تایید این خبر اظهار داشت: جوان مذکور در ساعت ۵/۵  صبح امروز، چهار شنبه، در حالی که  با خودروی شخصی خود (پژو پارس) از دیر به سمت بوشهر در حال حرکت بود در مسیر دیر ـ بردخون (روستای شیبرم) مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از برخورد اولین گلوله به خودرو، مقتول از خودروی خود به قصد فرار بیرون می آید ولی با اصابت چند گلوله دیگر به قتل می رسد.

این منبع آگاه افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، ماموران انتظامی  و فوریت‌های پزشکی دیر به محل اعزام شدند که متاسفانه قبل از رسیدن اورژانس و ماموران پلیس آگاهی دیر به دلیل شدت جراحت وارده مرد ۴۰ ساله فوت شد.

وی خاطر نشان کرد: جسد این جوان جهت بررسی ها و تحقیقات قضایی به پزشک قانونی انتقال داده شد و ماموران پلیس آگاهی در حال بررسی پرونده می باشد.

1

3

2

4

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر