يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۹۸۰
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: واژگونی خودرو در این استان بیش از میانگین کشوری است و رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جابر پاپری بیان کرد: تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در استان بوشهر نشان می‌دهد حوادث رانندگی ناشی از واژگونی خودرو در جاده‌های استان بالاتر از میانگین کشوری است.
 
وی افزود: استفاده از تلفن همراه و رعایت نکردن سرعت مطمئن، دو عامل مهم در واژگونی خودرو‌ها است.
 
رئیس پلیس راه استان بوشهر از رانندگان خواست سرعت اطمینان بخش را رعایت کنند، هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و از انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند..
 
وی یادآور شد: استفاده رانندگان از تلفن همراه که به فراوانی دیده می‌شود، هم جریمه دارد و هم باعث می‌شود نمره منفی بگیرند.
 
پاپری گفت: آخرین تصادف ناشی از واژگونی خودرو دیروز (جمعه ۱۰ بهمن) در جاده بوشکان در شهرستان دشتستان رخ داد که بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید، یک نفر فوت کرد.
 
وی افزود: همچنین دیروز در جاده شاهزاده ابراهیم در شهرستان دشتستان، شاهد تصادف موتورسیکلت بودیم که بر اثر آن دو نفر به شدت زخمی شدند.
 
رئیس پلیس راه استان بوشهر از موتور سواران خواست کلاه ایمنی بر سر بگذارند، زیرا علت بیشتر تصادف‌های فوتی موتورسواران به علت ضربه به سر بوده است.
 
وی همچنین تاکید کرد: از موتورسیکلت برای رفت و آمد در بزرگراه و راه اصلی استفاده نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر