دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۰۱۳
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: کتابخانه‌ی عمومی شهید رجایی برازجان، عبدالرضا شنان‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان و امین آذربان از فعالان فرهنگی و ورزشی برازجان برای مشارکت در یک حرکت فرهنگی، تعداد قابل توجهی کتاب به ایستگاه های مطالعه شهر برازجان اهدا کردند.

به گزارش فکرشهر، امین آذربان مدیر فروشگاه کتاب "کتاب‌شهر" بوشهر تعداد ۳۵۰ جلد کتاب به ارزش ۱۵ میلیون تومان به این ایستگاه ها اهدا کرد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان نیز ضمن اهدای بیش از ۵۰ جلد کتاب به ایستگاههای مطالعه‌ی شهرداری برازجان اظهار داشت این اداره آمادگی دارد شماری کتاب به صورت ماهانه‌ به کیوسک‌های مطالعه‌ی شهرداری برازجان اهدا کند.

چندی پیش شهرداری برازجان در راستای رسالت اجتماعی-فرهنگی خود اقدام به راه‌اندازی ایستگاه های کتاب در چند نقطه‌ی این شهر کرد و با احیای کیوسک‌های تلفن همگانی، این کیوسک ها را در قامت کتابخانه‌های کوچک خیابانی دوباره وارد چرخه‌ی زندگی شهری کرد.

این طرح از ابتدا با استقبال فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان کتاب مواجه شد و شهردار برازجان در گفتگو با رسانه‌ها از شهروندان درخواست کرد در حفظ و نگهداری این پایگاه های فرهنگی با شهرداری همکاری کرده و با اهدای کتاب به این ایستگاه ها در توسعه‌ی فرهنگ مطالعه مشارکت داشته باشند.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر