چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۱۴۹
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان اسلام و ایران به سرگردکی آمریکا انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری  در خطبه‌های نماز جمعه افزود: سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره‌ی شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود و دشمنان اسلام و ایران به سرگردکی آمریکا انتخابات را نشانه گرفته اند.

او ادامه داد: ملت ایران خود را برای برگزاری انتخاباتی اقتدارآفرین، عزت آور، بابصیرت، انقلابی، پیشرفت زا و عدالت گستر آماده کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان شرقی عنوان کرد: دشمن درصدد است هویت دینی و ملیملت ایران را با تهاجم فرهنگی و سیاسی از بین ببرد و باید در مقابل جبهه تهاجمی دشمن هویت دینی و ملی خود را حفظ کرد.

او تاکید کرد: دشمن در تلاش است اسلام خواهی و زندگی اسلامی را از ملت ایران بگیرد و سبک زندگی غربی را در جامعه نهادینه کند. دشمن می‌خواهد روح عظمت و استقلال را به گونه‌ای از مردم بگیرد که ملت ایران به بیگانه پرستی روی آورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: ملت در این شرایط سخت باید هوشیارانه هویت خود را حفظ کند. مسئولان نهاد‌های فرهنگی و سیاسی نیز باید تلاش کنند اقتدار دینی و ملی را حفظ کنند و توطئه‌های دشمن را از بین ببرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: باید بر ارزش‌های خود پافشاری کرد و در مسیر رشد علمی و قدرت نظامی گام برداشت، زیرا اگر در این شرایط تضعیف شویم آن‌ها جرات می‌کنند علیه انقلاب اسلامی توطئه‌های سنگین طراحی کنند.

 او افزود: نباید از دشمن ترسید و در صحنه عمل در مقابل آنان خسته شد، بلکه باید بدون هراس از دشمن و بدون خستگی در صحنه انقلابی بودن گام برداشت و برای جبران ضعف‌ها و مشکلات جامعه در فضای سیاسی و اقتصادی باید تلاش مضاعف کرد.

امام جمعه بوشهرهمچنین با اشاره به تغییر رنگ کرونایی استان‌های همجوار استان بوشهر، رعایت دستورهای بهداشتی از سوی مردم و مسئولان را خواستار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر