سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: دهکده اداری در بوشهر ایجاد می‌شود.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست هم‌اندیشی با کارکنان اداره کل ثبت احوال استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت بالای ارائه آمار مناسب برای توسعه و پیشرفت، سازمان ثبت احوال دارای جایگاه بسیار مهمی در این زمینه است و می‌تواند در برنامه‌ریزی مناسبی نقشی بسیار مهم داشته باشد.وی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از آمارها برای برنامه‌ریزی دقیق، تصریح کرد: باید آمار و تحلیل مناسبی برای استفاده ادارات و دستگاه‌های مختلف ارائه شود تا از این تحلیل‌ها به خوبی استفاده شود.
کد خبر: ۸۵۲۱
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: دهکده اداری در بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست هم‌اندیشی با کارکنان اداره کل ثبت احوال استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت بالای ارائه آمار مناسب برای توسعه و پیشرفت، سازمان ثبت احوال دارای جایگاه بسیار مهمی در این زمینه است و می‌تواند در برنامه‌ریزی مناسبی نقشی بسیار مهم داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از آمارها برای برنامه‌ریزی دقیق، تصریح کرد: باید آمار و تحلیل مناسبی برای استفاده ادارات و دستگاه‌های مختلف ارائه شود تا از این تحلیل‌ها به خوبی استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به کسب رتبه دوم تکریم ارباب رجوع در استان بوشهر توسط ثبت احوال استان، خاطرنشان ساخت: در همه دستگاه‌ها باید ارتباط مناسبی بین کارکنان و مسئولان با مردم ایجاد شود و مشکلات و نیازهای مردم با سعه صدر پاسخ داده شود.

وی توسعه دولت الکترونیک را به عنوان یکی از نیازهای دستیابی به پیشرفت عنوان کرد و بیان داشت: افزایش رضایت‌مندی مردم، کاهش هزینه‌ها، ارائه خدمات مناسب‌تر، صرفه‌جویی در زمان از جمله مزایای توسعه دولت الکترونیک است.

سالاری با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در اواخر ماه جاری به استان بوشهر، تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در این سفر به دنبال تحقق آن هستیم، تعریف و اجرایی کردن دهکده اداری در مرکز استان بوشهر است.

وی ادامه داد: در بسیاری از ادارات از جمله اداره ثبت احوال بوشهر با کاهش فضای اداری روبرو هستیم که باید برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود و فضاهای جدید ساخته شود.

به نوشته ی مهر، استاندار بوشهر با بیان اینکه ادارات کل با فروش بخشی از فضای فعلی خود می‌تواند ساختمان مناسبی در دهکده اداری بوشهر اجرا کنند، افزود: این طرح مربوط به مرکز استان است و ادارات کل می‌توانند با اجرای این طرح از فضای مناسبی برخوردار شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر