سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۲۸۹
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: امام جمعه دلوار با بیان اینکه سوغات مسافران نوروزی برای استان بوشهر وضعیت قرمز کرونایی است، گفت: کلید اصلاح شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در داخل کشور است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: شهدا با بصیرت و استقامت حول محور ولایت به درجه والای شهادت و سعادت دنیا و آخرت دست یافتند و هرکس اهل بصیرت و استقامت باشد در تمام مراحل زندگی پیروز میدان‌ها خواهد بود.

امام جمعه دلوار با اشاره به نزدیک شدن ماه شعبان و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در این ایام باید در برگزاری جشن‌های شعبانیه به سمت مردمی شدن حرکت کنیم و از ظرفیت‌های مردمی و محلات استفاده کنیم.

وی به ۲۶ اسفندماه سالروز ارتحال یادگار امام راحل نیز اشاره و بیان کرد: مرحوم سید احمد آقا یار صدیق امام راحل و انقلاب بودند و در صحنه‌های مختلف انقلاب پشت سر حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضور داشتند و حق بزرگی بر گردن این انقلاب دارند.

حجت الاسلام زاهد دوست با اشاره به بیانات کوتاه مقام معظم رهبری در روز درختکاری افزود: ظرف یکسال گذشته این چندمین بار است که رهبر انقلاب از وضعیت معیشت مردم و گرانی‌های افسار گسیخته گلایه می‌کنند لذا مسئولان باید جهت حل مشکلات معیشتی مردم و رفع این غصه بزرگ رهبری تلاش مضاعف و جدیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: راه حل اساسی رفع مشکلات معیشتی مردم پذیرش این مطلب راهبردی از طرف مسئولین است که راه‌حل مشکلات در درون کشور است.

امام جمعه دلوار افزود: دولتمردان باید بپذیرند که کلید اصلاح شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در داخل کشور است و نباید نگاهشان به دستان دیگران خصوصاً بیگانگان معطوف باشد.

وی توصیه نمازگزاران و مردم در خصوص رعایت دستورات بهداشتی تاکید کرد: عادی انگاری، کم توجهی به مسائل بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک باعث تشدید کرونا خواهد شد که می‌تواند تهدید جدی برای سلامت عمومی باشد.

امام جمعه دلوار افزود: از مسئولان استان خصوصاً استاندار درخواست می‌کنم که با برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب اجازه ندهند با ورود بی حد و حساب مسافران نوروزی دوباره وضعیت شهرهای استان قرمز شود و شاهد پر شدن تخت‌های بیمارستان‌ها و افزایش آمار مرگ و میر عزیزانمان باشیم.

حجت الاسلام زاهددوست تاکید کرد: سوغاتی که مسافران نوروزی با ورود خود برای مردم استان ما به ارمغان می‌آورند چیزی جز شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا و پر کردن ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌ها نیست لذا باید با یک تصمیم بجا و اقدام مناسب امسال هم از میزبانی مسافران نوروزی در استان صرف‌نظر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر