چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۳۴۳
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: از این هفته سیب و پرتقال شب عید با قیمت مناسب که اعلام خواهد شد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مصطفی گراشی با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز و نگرانی مردم برای تامین کالا‌های مورد نیاز بیان کرد:به مردم استان اطمینان می‌دهیم که در مورد کالا‌های اساسی مانند روغن و شکر نگران نباشند، زیرا این کالا‌ها به وفور فراهم شده و در حال توزیع میان واحد‌های صنفی است.
 
وی همچنین از توزیع میوه شب عید از این هفته در استان خبر داد و افزود: سیب و پرتقال شب عید با قیمت مناسب که اعلام خواهد شد در اختیار مردم قرار می‌گیرد و در این زمینه حداقل در ۴۰ مرکز در شهر بوشهر این میوه‌ها  توزیع خواهند شد.
 
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر عنوان کرد: فروشگاه‌هایی که میوه شب عید را توزیع می‌کنند اجازه ندارند میوه دیگری بفروشند.
 
وی تاکید کرد: بازرسان اتاق به طور مرتب در بازار حضور دارند و با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم این هفته تا ساعت ۲۴ در بازار حضور خواهند داشت و مردم نیز اگر تخلفی دیدند به ما اطلاع دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد.
 
گراشی تاکید کرد: بازرسان اتاق به طور مرتب در بازار حضور دارند و با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم این هفته تا ساعت ۲۴ در بازار حضور خواهند داشت و مردم نیز اگر تخلفی دیدند به ما اطلاع دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد.
 
جشنواره فروش فوق‌العاده در بوشهر برگزار می‌شود
 
وی همچنین به برگزاری جشنواره فروش فوق‌العاده در واحد‌های صنفی شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: این جشنواره برای تامین نیاز مردم در زمینه کالا‌های شب عید مانند کیف و کفش، آجیل و خشکبار و پوشاک برگزار شده و در آن  واحد‌های صنفی که ثبت نام کرده‌اند باید ۱۰ تا ۲۵ درصد به مشتریان تخفیف بدهند.
 
رئیس اتاق اصناف بوشهر ادامه داد: واحد‌هایی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند در نقاط مختلف شهر بوشهر فعالیت دارند و آن‌هایی هم که تا کنون نام نویسی نکرده‌اند هر زمان تصمیم گرفتند می‌توانند برای حضور در این جشنواره به اتاق اصناف مراجعه و فرم‌های لازم را پر کنند.
 
وی بیان کرد: این جشنواره مخصوص واحد‌های صنفی است و فروشگاه زنجیره‌ای شامل این جشنواره نیستند.
 
گراشی گفت: فروشگاه‌ها پس از خرید به مشتریان کارت شرکت در قرعه‌کشی باید بدهند و تا ۱۵ فروردین چهار بار قرعه کشی انجام خواهد شد که هر بار به ۵۰ نفر جایزه داده می‌شود.
 
وی تاکید کرد: جوایزی که به مردم داده می‌شود از فروش مغازه‌ها تامین نشده است و شرکت‌های تولیدی استان و شهرداری بوشهر هزینه جایزه‌ها را داده‌اند.
 
رئیس اتاق اصناف بوشهر بیان کرد: امیدواریم جشنواره فروش فوق العاده از یک سو باعث رونق کسب و کار واحد‌های صنفی و از سوی دیگر تامین نیاز مردم شود.
 
وی افزود: برگزاری این جشنواره به همه استان پیشنهاد شده، اما تا الان فقط در شهر بوشهر استقبال شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر