چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد...
کد خبر: ۸۵۴۰۵
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی جوی آرام را بر سطح استان نشان می‌دهد و انتظار می‌رود تا اوایل شب، از سرعت وزش باد شمالی و ارتفاع موج دریا کاسته شود و روز دوشنبه شرایط دریایی نسبتاً ملایمی پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از فردا دوشنبه بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده خواهد شد و دمای هوا نیز روند افزایشی خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه به سبب وزش جریانات غالباً جنوبی نسبتاً شدید، ارتفاع موج دریا در نیمه شمالی خلیج فارس به طور نسبی افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: احتمال وقوع بارش خفیف باران در برخی از نقاط استان، طی این دو روز دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد ملایم، در برخی نقاط غبار محلی و فردا در پاره‌ای از مناطق مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۶ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی طی امروز ۱۰ تا ۳۴ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهرگفت: ارتفاع موج در سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل جنوبی طی امروز گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر، از فردا صبح در همه مناطق به تدریج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر