چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا سه شنبه تا روز جمعه افزایش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه پیش ‌بینی شده‌ است...
کد خبر: ۸۵۷۶۴
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا سه ‌شنبه تا روز جمعه افزایش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه پیش‌بینی شده‌ است.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط توصیه می ‌شود تمهیدات و مراقبت های لازم برای محافظت از محصولات کشاورزی و مصرف بهینه حامل‌ های انرژی انجام گیرد.

وی بیان کرد: همچنین با وزش بادهای شدید جنوب شرقی و جنوبی از ظهر چهارشنبه تا جمعه نسبت به وقوع گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی هشدار داده می ‌شود.

مساعدی ادامه داد: منطقه اثر این گرد و خاک سطح استان بوشهر و به طور غالب سواحل و مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر است.

وی بیان کرد: علاوه بر کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی، احتمال آسیب به مزارع و باغات کشاورزی نیز وجود دارد.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی شده ‌است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز در فراساحل جنوبی گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و طی امروز در فراساحل جنوبی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش ‌بینی شده ‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر