شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۷۹
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: عملکرد مراکز خدمات جامع سلامت در شهر و روستاهای این شهرستان در در شناسایی زودهنگام و پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ برجسته است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نیروهای این مراکز با افزایش ساعات کاری و زحمات شبانه روزی توانسته‌اند به‌طور  مستقیم در زمینه  شناسایی به موقع بیماران مبتلا به ویروس کرونایی، قرنطینه خانگی و درمان و مراقبت  از آنان در منزل موفق عمل کنند تا  فشار زیادی بر بخش بستری و کادر درمانی بیمارستان وارد نشود.

وی اظهارکرد نیروهای این مراکز  با رهگیری‌های لازم در منزل و نمونه گیری‌ قدم‌های موثری در  بیماری‌بایی و  پیشگیری از  افزایش افراد مبتلا به این ویروس در شهرستان داشته‌اند.

مهرجو با تقدیر از فعالیت نیروهای انسانی شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت در شهر و روستاهای این شهرستان  از عموم مردم  خواست تا جهت قطع زنجیره بیماری کووید ۱۹ و کاهش بار زیاد بر این مجموعه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک و  پرهیز از دورهمی‌ها اهتمام جدی ورزند.

وی بیان کرد: از عموم مردم این شهرستان انتظار می‌رود  از تلاش و زحمات شبانه روزی نیروهای کادر درمانی مراکز خدمات جامع سلامت  به هر طریق ممکن منجمله ارسال پیام در فضای مجازی حمایت   و قدردانی کنند.

فرماندارگناوه گفت: باتوجه به اینکه شهرستان در رنگ بندی نارنجی کرونایی قرار گرفته ، محدودیت‌های جدید از جمله کنترل مبادی ورودی توسط نیروهای انتظامی و بسیج و سپاه در حال اجرا است.

به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه ، هفت مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان برای انجام تست تشخیص سریع بیماری کووید ۱۹ ویژه تعطیلات نوروز به صورت رایگان در نظر گرفته شده است که از این مجموع ۵ مرکز در شهر گناوه، یک مرکز در بندرریگ و یک مرکز در روستای مال خلیفه درحال خدمات رسانی هستند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر