چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت عمرانی استاندار بوشهر گفت: وضعیت مبلمان شهری در شهرهای استان بوشهر مناسب نیست.به گزارش فکرشهر، سید محمدحسن باستی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های متعددی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در دست اجرا است.وی از ابلاغ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تخصیص این میزان اعتبار در تاریخ استان بوشهر بی نظیر بوده است که بیانگر تلاش ویژه استاندار و دیگر مسئولان استان است.
کد خبر: ۸۷۵۴
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: سرپرست معاونت عمرانی استاندار بوشهر گفت: وضعیت مبلمان شهری در شهرهای استان بوشهر مناسب نیست.

به گزارش فکرشهر، سید محمدحسن باستی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های متعددی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در دست اجرا است.

وی از ابلاغ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تخصیص این میزان اعتبار در تاریخ استان بوشهر بی نظیر بوده است که بیانگر تلاش ویژه استاندار و دیگر مسئولان استان است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای دو هزار پروژه عمرانی در سطح استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: از همه توان و ظرفیت‌ها برای اجرا و تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها استفاده خواهیم کرد.

باستی تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه و عمران و آبادانی نقاط مختلف استان بوشهر خواهد داشت که باید تلاش شود تا با جذب اعتبارات مناسب شاهد تکمیل آنها باشیم.

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات گسترده‌ای به شهرهای استان بوشهر اختصاص یافته است، اذعان داشت: ۳۶۰ طرح در سطح شهرهای استان بوشهر در دست اجرا است که شهرداری‌ها باید نظارت کافی را برای اجرای با کیفیت و تسریع در اجرای آن داشته باشند.

به نوشته ی مهر، سرپرست معاونت عمرانی استاندار بوشهر با انتقاد از وضعیت مبلمان شهری در شهرهای استان بوشهر، تاکید کرد: شهرداری باید تلاش مجدانه‌ای برای سر و سامان دادن به مبلمان شهری داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر