جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان با خرابکاری و تحریم‌ها و کارشکنی‌های فراوان برای تاخیر در راه‌اندازی تاسیسات پارس جنوبی تلاش کرده‌اند.به گزارش فکرشهر، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع اعضای شورای بسیج منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق در صنعت نفت و گاز در کشور است و شاهد موفقیت روزافزون این منطقه هستیم.وی افزود: متخصصان داخلی با همت جهادی در این منطقه تلاش می‌کنند و بدون تردید پارس جنوبی الگویی موفق از حرکت جهادی است.
کد خبر: ۸۷۸۸
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان با خرابکاری و تحریم‌ها و کارشکنی‌های فراوان برای تاخیر در راه‌اندازی تاسیسات پارس جنوبی تلاش کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع اعضای شورای بسیج منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق در صنعت نفت و گاز در کشور است و شاهد موفقیت روزافزون این منطقه هستیم.

وی افزود: متخصصان داخلی با همت جهادی در این منطقه تلاش می‌کنند و بدون تردید پارس جنوبی الگویی موفق از حرکت جهادی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی اقدامات زیادی برای تضعیف ایران در عرصه‌های مختلف انجام داده‌اند که تلاش آنها برای کند کردن حرکت ایران در راه‌اندازی فازهای مختلف پارس جنوبی از جمله این اقدامات است.

نقدی تصریح کرد: دشمنان با خرابکاری و تحریم‌ها و کارشکنی‌های فراوان برای تاخیر در راه‌اندازی تاسیسات پارس جنوبی تلاش کرده‌اند که البته هیچ زمانی دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند.

وی اضافه کرد: تلاش متخصصان داخلی و راه‌اندازی تاسیسات عظیم پارس جنوبی در واقع سند افتخار و عزتمندی ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روزانه 6 میلیون بشکه نفت کشور غارت می‌شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی جمعیت کشور سه برابر شده و فروش نفت نیز به حدود یک میلیون بشکه نفت رسیده ولی شاهد پیشرفت بیشتر کشور و رفاه نسبی اجتماعی در جامعه هستیم.

نقدی با اشاره به کاهش قیمت نفت گفت: در واقع کاهش قیمت نفت درس عبرتی برای کشور شده و دشمنان از همه اهرم‌های موجود برای اعمال فشار و کارشکنی برای غلبه بر ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

وی بر لزوم تبدیل نفت خام به کالا شد و افزود: بدون تردید اگر به جای خام‌فروشی نفت آن را به کالا تبدیل کنیم، هیچ بیکاری در ایران باقی نمی‌ماند و مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

نقدی یادآور شد: امروز همه باید دست به دست هم دهیم و با تلاش مضاعف برای اعتلای ایران اسلامی گام برداریم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر