دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۶۲۱
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: کنترل کیفی آب آشامیدنی استان بوشهر بر اساس آزمایشات شیمیایی، میکروبی، کلرسنجی تعیین می‌شود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به اینکه منابع، مخازن ذخیره و شبکه توزیع آب آشامیدنی به صورت مستمر مورد آزمایش قرار می‌گیرد، افزود: سال قبل بیش از ۱۵ هزار مورد آزمایش کلر باقیمانده در آب مصرفی و ۳۵۰۰ مورد آزمایش میکروبیولوژی و شیمی- فیزیک آب بر روی آب آشامیدنی استان انجام شد.

وی با اشاره به خرید ۴۲۲ تن مواد گندزدا و تجهیزات کلرزنی گفت: در این راستا سه میلیارد و۱۱۸ میلیون تومان تخصیص یافته و این درحالی است که برای تجهیزات کلرزنی و دستگاه سیستم پایش آنلاین ۲.۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به نصب و راه‌اندازی کلرزنی جدید در روستا‌ها افزود: در این زمینه با راه‌اندازی این دستگاه‌ها، ۹۲ روستا تحت پوشش سیستم کلرزنی آب آشامیدنی قرار گرفتند.

حمزه‌پور با اشاره به راه اندازی مجدد آزمایشگاه تصفیه خانه آب بوشیگان، اجرای طرح نقشه پیشنهادی ساختمان آزمایشگاه بوشیگان برای مرمت و بازسازی و اتصال شبکه داخلی و اینترنت تصفیه خانه آب بوشیگان گفت: راه‌اندازی آزمایشگاه شیمی و فیزیک دشتستان از دیگر برنامه‌ها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر