شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در بوشهر:
کد خبر: ۸۸۸۰۶
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در استان بوشهر گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و بیانگر قدرت تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی، مظهر تقویت اعتماد به نفس و پررنگ کردن اراده ملت است.

به گزارش فکرشهر، حمید تنگستانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: انتخابات مظهرخودباوری، ایجاد تحرک، انگیزه، تهییج عمومی برای حرکت به سوی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و عرصه تبیین استقلال و سربلندی ملت ایران است.

وی بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای مشروعیت خود، نظام و کشور را به طرف‌های خارجی نشان می‌دهند و پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت می‌کنند.

تنگستانی با بیان اینکه رای هر ایرانی نشانه قدرت تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دولتی که پشتوانه مردمی نداشته باشد نمی‌تواند در عرصه خارجی حضور موفقی داشته باشد و قدرت چانه زنی آن در عرصه بین‌الملل کاهش می‌یابد اما دولتی که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد به طور یقین این حضور می‌تواند یک پتانسیل مثبت در مقابل خواسته‌های ناهنجار بیگانگان باشد.

وی اضافه کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات بیانگر مشروعیت نظام و دولت است و چنین دولتی می‌تواند در مجامع جهانی با پشتیبانی ملت حاضر و با قدرت چانی زنی بیشتر از حقوق ملت ایران دفاع کند.

این فعال سیاسی در باره نقش احزاب در انتخابات گفت: احزاب و گروه‌ها باید در قالب کمیته‌های خاص با پرهیز از برخورد کلیشه‌ای حقایق را برای مردم تبیین کنند.

تنگستانی تاکید کرد: احزاب نقشی مهم در تقویت امیدواری مردم نسبت به نظام دارند هرچند نباید به مردم امید واهی و به نوعی دروغ گفت.

وی با تاکید بر اهمیت حضور جوانان ادامه داد: نباید غرور سیاسی و اجتماعی باعث سلب فرصت از جوانان شود بلکه امروز باید فضا برای حضور جوانان در عرصه فراهم و از تجربه بزرگان استفاده شود.

عضور شورای مرکزی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری گفت: نامزدها باید برنامه‌های مدون داشته و با مردم شفاف صحبت کنند و برنامه‌های عملی خود را در بخش اقتصاد، فرهنگ، سیاست خارجی و داخلی با مردم در میان بگذارند.

تنگستانی تاکید کرد: برنامه‌های نامزدها باید قابلیت اجرایی، عملی و علمی برای استحکام و پایداری اقتصاد داخلی و افزایش ثروت ملی داشته باشد و در فرایندهای تبلیغاتی با پرهیز از شعار حرف‌های درست و کارشناسی بزنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان  ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر