چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: شهردار برازجان گفت: امروز 4 تقاضا برای رییس جمهور محترم تهیه کرده ایم که آن ها را به وزیر محترمی که به دشتستان می آید، اعلام خواهیم کرد...
کد خبر: ۸۸۸۲
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: شهردار برازجان گفت: امروز 4 تقاضا برای رییس جمهور محترم تهیه کرده ایم که آن ها را به وزیر محترمی که به دشتستان می آید، اعلام خواهیم کرد.

به گزارش فکرشهر، ماشاالله احمدی در نشست خبری شنبه، 20 دی ماه پیرامون درخواست های شهرداری برازجان از رییس جمهور توضیح داد: اولین درخواست ما مبلغ 120 میلیارد تومان برای آسفالت و ساماندهی معابر و کوچه هاست.

وی گفت: دومین درخواست، مبلغ 300 میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات سنگینی مانند 5 دستگاه گریدر، 4 دستگاه لودر، 4 دستگاه فینیشر آسفالت، 10 دستگاه کامیون و 8 دستگاه ماشین تخصصی آتش نشانی می باشد.

مهندس احمدی ادامه داد: نامه ی بعدی ما به رییس جمهور، برای ساماندهی مسیل ها، دره ها، پل ها و آبراه های سطح شهر برازجان بوده که برای آن 150 میلیارد تومان براورد کرده ایم و آخرین درخواست ما نیز بخشش بدهی 9 میلیارد تومانی مان به تامین اجتماعی است.

وی اضافه کرد: پیرامون بدهی ها در واقع خودمان کارهایی کرده ایم ولی اگر بخششی در این راستا از سوی ریس جمهور انجام بگیرد، مبالغ و زمین هایی را که در قالب تهاتر داده ایم، پس می گیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر