دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۱۱۸
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ماموران دریابانی بندر کنگان با انجام اقدامات اطلاعاتی ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق درآب‌های ساحلی این شهرستان کشف کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار ولی الله رضایی نژاد روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این عملیات که با اقدامات دقیق دریابانی همراه بود یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

وی بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر که خود مرزبانان واقعی آب‌های خلیج فارس هستند با همکاری و تعامل خوب و سازنده با دریابانان این استان، همواره خواهان امنیت پایدار و برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی کشور هستند.

رضایی نژاد با تقدیر از همکاری خوب فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان و همچنین مرزنشینان و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی گفت: کارکنان فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با تمام توان در مقابله با هرگونه ناامنی و قاچاق، برخورد قاطع می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۷۱ درصد از مواد مخدر کشف شده سال گذشته در استان بوشهر از راه دریا بوده است گفت: نیروهای مرزبانی سال گذشته ۹۶۴ کیلوگرم موامخدر در آب‌های ساحلی این استان کشف و ضبط کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر