دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست بر لزوم رعایت ضوابط زیست‌محیطی در صنایع نفت و گاز تاکید کرد.به گزارش فکرشهر، معصومه ابتکار عصر امروز در بازدید از سواحل و مناطق حفاظت شده شهرستان عسلویه اظهار داشت: سفر دولت به استان بوشهر برکات زیادی برای مردم این استان خواهد داشت و امیدواریم مردم رضایتمندی داشته باشند.وی افزود: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و رسیدگی به این شهرستان امری لازم و ضروری است و مسئولان برای این مهم اهتمام دارند.
کد خبر: ۸۹۵۱
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست بر لزوم رعایت ضوابط زیست‌محیطی در صنایع نفت و گاز تاکید کرد.
به گزارش فکرشهر، معصومه ابتکار عصر امروز در بازدید از سواحل و مناطق حفاظت شده شهرستان عسلویه اظهار داشت: سفر دولت به استان بوشهر برکات زیادی برای مردم این استان خواهد داشت و امیدواریم مردم رضایتمندی داشته باشند.

وی افزود: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و رسیدگی به این شهرستان امری لازم و ضروری است و مسئولان برای این مهم اهتمام دارند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تلاش مسئولان برای رفع مشکلات زیست‌محیطی خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت مسئولان و متولیان محیط زیست، تاکنون برنامه‌های ارزشمندی در حوزه زیست‌محیطی انجام شده و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

ابتکار بیان کرد: بدون تردید رعایت ضوابط زیست محیطی از نظر اقتصادی و بهداشتی نیز دارای فواید بسیاری است و تمام اقشار مختلف جامعه از این مسئله بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: تلاش‌های زیادی برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی در عسلویه انجام می‌شود و امیدواریم به زودی شاهد اجرای کامل ضوابط و استانداردهای محیط زیستی در این دیار باشیم.

معاون رئیس جمهور بر لزوم رعایت ضوابط زیست‌محیطی در صنایع نفت و گاز تاکید کرد و افزود: برای تحقق این مهم از همه توان موجود بهره می‌بریم.

به گزارش فکرشهر ساعاتی پس از بازدید ابتکار شورای اداری عسلویه با ریاست وی آغاز شد.

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اولین مصوبه هیئت دولت در زمینه احیای دریاچه ارومیه این امر را نشانگر نگاه ویژه دولت روحانی به امر محیط زیست دانست.

 معصومه ابتکار  در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه تاثیرگذاری زیادی در کشور دارد و به ویژه در صنعت نفت و گاز کشور جایگاه خاصی دارد.

وی با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهور به مردم شهرستان عسلویه افزود: رئیس جمهور بر رفع مشکلات این شهرستان تاکید ویژه‌ای دارد.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به هفته وحدت، همگرایی و فعالیت نیروهای شیعه و سنی در منطقه را نمونه وحدت در ایران اسلامی دانست.

‌ابتکار خاطرنشان کرد: تمام سعی دولت در مدتی که سر کار بوده پرداختن به مشکلات حاد کشور مانند تورم، رکود و رفع تحریم‌ها بوده که در کنار این امور پرداختن به مسائل زیست محیطی نیز مورد توجه بود.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به اولین مصوبه هیئت دولت در زمینه احیای دریاچه ارومیه این امر را نشانگر نگاه ویژه دولت روحانی به امر محیط زیست دانست.

ابتکار افزود: امکان شنیدن صداهای متفاوت، انتقادها و نظرات گروهای مردم نهاد توسط دولت فرآهم شده و در این زمینه در ابتدا باید بپذیریم که مشکلات وجود دارند.

رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: معادلات محیط زیست را باید در تمامی فرآیندهای توسعه به کار گیریم.

ابتکار گفت: بر اساس برنامه پیش بینی شده اجرای ضوابط محیط زیست از تمامی واحدهای صنعتی کشور خواسته شده و بر همین اساس مشکلات آلودگی به ویژه در منطقه عسلویه رفع خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر