چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۹۵۳
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی عصر چهارشنبه در همایش بررسی تخلفات انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: رعایت قانون توسط کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی و حامیان آنها ضروری است و با تخلفات طبق قانون برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی همه نامزدهای انتخاباتی به قانون خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که کاندیداها با رعایت قانون اولین گام را در راستای اعتمادسازی برای مردم نسبت به خود انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب استان راه‌اندازی شده و تخلفات را در عرصه‌های گوناگون انتخابات مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

وی از ممنوعیت استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات کاندیداها خبر داد و تأکید کرد: دستگاه قضائی در فضای مجازی و حقیقی انتخابات را رصد و با تخلفات برخورد می‌کند.

جمادی، با بیان اینکه در شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی از قضات با تجربه و آموزش‌دیده استفاده شده است گفت: تبلیغات پیش از موعد از مصادیق جرایم انتخاباتی است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را از اولویت‌های دستگاه قضائی دانست و تصریح کرد: در این راستا از سوی دست‌اندرکاران انتخابات تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان فراهم شده است.

وی بیان داشت: مردم در همه عرصه‌های نظام انقلاب اسلامی با حضور حماسی دشمنان را ناامید کرده‌اند و بدون شک با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۸ خرداد بار دیگر برگ زرین دیگر بر افتخارات می‌افزایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر