پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۲۶
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: ستادهای تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را به طور کامل رعایت کنند.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو روز جمعه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اینکه فعالیت رسمی ستادهای تبلیغاتی از هفت خرداد آغاز شده است، آدرس محل استقرار، باید از سوی روسای ستادهای مربوطه به هیات اجرایی اعلام شود.

وی اظهارداشت: هیات اجرایی انتخابات در نقاطی که ممنوعیت دایرشدن ستاد وجود دارد، اجازه نخواهد داد ستادی برپا شود.

فرماندار گناوه گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل شعب رای گیری از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی در این دوره در برنامه کاری قرار گرفته است که باید به خوبی رعایت شود.

وی افزود: تعداد ۸۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است  که از این مجموع ۶۵ شعبه در شهر و بخش مرکزی گناوه و ۲۳ شعبه نیز در بخش ریگ است.

مهرجو یادآورشد: ۶ شعبه سیار شهری و روستایی نیز در شهرستان گناوه درنظر گرفته شده است که  یک شعبه سیار در شهر گناوه و  یک شعبه در شهر ریگ، ۲ شعبه روستایی در بخش مرکزی گناوه و ۲ شعبه روستایی در بخش ریگ است.

وی گفت: تعداد شعبه های رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تراکم جمعیتی نسبت به  دوره‌ قبل پنج درصد افزایش یافته است.

فرماندارگناوه با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم موجب اقتدار و اعتلای نظام می‌شود تاکید کرد: تمام تلاش مجریان انتخاباتی مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای است.

انتخابات  سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان  ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر