چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس اداره ایمنی بنادر استان بوشهر:
فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره حادثه برای لنج باری در مسیر دبی- لاور گفت: شش سرنشین این شناور نجات یافتند...
کد خبر: ۹۰۰۶۸
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره حادثه برای لنج باری در مسیر دبی- لاور گفت: شش سرنشین این شناور نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت خسروی اظهار داشت: به دنبال مخابره گزارش حادثه آب‌گرفتگی برای موتور لنج باری در مسیر دبی به سمت بندر لاور، بلافاصله شناورهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به جدا شدن قسمتی از چوب بدنه موتور لنج و آب‌گرفتگی شدید شناور اضافه کرد: شناور ناجی ۱۸ به همراه شش پمپ تخلیه آب به موقعیت اعزام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: عملیات تخلیه آب با رسیدن شناور ناجی ۱۸ به موقعیت موتور لنج حادثه دیده به سرعت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با مساعد شدن شرایط شناور و با اسکورت ناجی ۱۸ به سمت بندر لاور حرکت کرده در حوضچه بندر لاور پهلو داده شد خاطرنشان کرد: در این عملیات چهار پمپ از پمپ‌های تخلیه آب با هماهنگی دریابانی با قایق‌های محلی در اختیار ناجی ۱۸ قرار داده شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر