سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۱۶۳
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: مدیرمنابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال ۹۷۰ نفر به ۲ روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری جذب این اداره کل می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، حمدالله اژدری روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ۵۴۵نفر در قالب آزمون جدید که اطلاعیه ثبت نام آن به زودی از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر می شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۵ نفر به عنوان آموزگار ابتدایی، ۱۰ نفر آموزگار مدارس استثنایی، ۱۶۵ نفر دبیر، ۶۹ هنرآموز و استادکار و ۸۶ نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی امور تربیتی و مشاور استخدام می شوند.

اژدی در خصوص استخدام کارنامه سبزها بیان کرد: موضوع جذب افراد دارای کارنامه سبز در آزمون استخدامی سال ۹۹ منتفی است و همه داوطلبان باید در آزمون سال جاری ثبت‌نام کنند.

مدیرمنابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین در کنکور سراسری سال جاری، ۴۲۵  سهمیه در دانشگاه فرهنگیان برای این اداره کل  اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند هم استانی را برای جذب و استخدام در آموزش و پرورش به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان دعوت می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر