چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۳۳۵
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: مدیرجهادکشاورزی گناوه گفت: این مدیریت لوح تقدیر و رتبه برتر را در زمینه واگذاری تصدی‌ها به بخش خصوصی در استان بوشهر و کشور کسب کرد.

به گزارش فکرشهر، عباس تخم افشان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وزارت جهاد کشاورزی همه ساله در اجـرای  فصـل دوم قـانون مدیریت خدمات کشوری، بر واگذاری تصدی‌ها به بخش خصوصی تاکید دارد که در همین راستا مدیریت‌های جهادکشاروزی موظف هستند حداکثر همکاری را با سازمان جهادکشاورزی استان خود انجام دهند و مطابق قانون نسبت به این امر اقدام کنند.

وی اظهارداشت: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گناوه در این زمینه توانست در سال گذشته همکاری موثری با سازمان جهادکشاورزی اسـتان بوشـهر انجـام دهد که منجر به کسب رتبه اول در استان بوشهر و چهارم کشوری  توسط سازمان متبوعه شده است.

مدیر جهادکشاورزی گناوه اضافه کرد: منظور از واگذاری تصدی ها، سپردن  بخشی از وظایف محوله از طریق برگزاری مناقصه و استعلام قیمت در قالب قرارداد به بخش خصوصی است تا ضمن کوچک سازی بدنه دولت، باعث ایجاد اشتغال در بخش خصوصی شود.

وی  گفت: انجام همه امور سوخت تراکتور و ماشین آلات کشاورزی، صدور پروانه واحدهای سنتی و صنعتی، پلاک‌گذاری ماشین آلات کشاورزی، بازدید و تخمین خسارت بیمه واحدهای دام و طیور، توزیع نهاده‌های کشاورزی از جمله این وظایف است.  

 تخم افشان با تقدیر از تلاش همکاران این مدیریت اضافه کرد:  از آنجا که در استان بوشهر، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گناوه بیشترین همکاری را با سازمان جهادکشاورزی انجام داده‌است در این هفته لوح تقدیر از سوی معاونت توسعه مدیریت و منـابع سـازمان جهادکشـاورزی اسـتان بوشـهر را دریافت کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر