پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۷۳۱
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: به دنبال تغییر رنگ‌بندی کرونایی ۹۰ درصد از شهرستان‌های این استان به قرمز، فردا نماز جمعه در هیچ‌ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: قرار گرفتن همه شهرستان‌های بوشهر در وضعیت خیلی پر خطر قرمز و پر خطر نارنجی بسیار نگران کننده است و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس برپایی نماز جمعه در همه شهرهای این استان لغو شد.

وی ادامه داد: از ۴۱ شهر بوشهر ۲۵ شهر دارای امام جمعه هستند و با توجه به اینکه وضعیت کرونایی همه آنها قرمز یا نارنجی است، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در استان برپا نمی‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر بیان کرد: حفاظت از سلامتی از واجبات دین مبین اسلام است و از این رو همه مردم موظف هستند با رعایت پروتکل‌های مصوب بهداشتی برای پیشگیری از انتشار بیشتری بیماری در جامعه بکوشند.

بهمیاریتاکید کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و  پرهیز از دورهمی در شرایط حاضر ضروری است و همگان باید در این زمینه به توصیه‌های کارشناسان بهداشت و درمان توجه کنند.

در زمان حاضر از میان ۱۰ شهرستان استان ۹ شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و تنها شهرستان بوشهر نارنجی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر