سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرحله اول مسابقات شنای قهرمانی نوجوانان استان بوشهر با معرفی نفرات برتر در رده های سنی زیر 14 در برازجان به کار خود پایان داد.به گزارش فکرشهر، سرپرست هیات شنای شهرستان دشتستان در گفت وگو با ایرنا گفت: دراین دوره از رقابت ها، 200شناگر درقالب شش تیم از شهرستان های مختلف استان بوشهر با هم به رقابت پرداختند.امید فتحی افزود: این دوره از مسابقات بین سنین 10 تا 14 سال درچهار رشته در ماده های کرال پشت و سینه، شنای قورباغه و پروانه برگزار شد.وی اضافه کرد: برای اولین بار نیز جشنواره مسابقات شنای نوجوانان بین شناگران زیر 10 سال در شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۲
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: مرحله اول مسابقات شنای قهرمانی نوجوانان استان بوشهر با معرفی نفرات برتر در رده های سنی زیر 14 در برازجان به کار خود پایان داد.

به گزارش فکرشهر، سرپرست هیات شنای شهرستان دشتستان در گفت وگو با ایرنا گفت: دراین دوره از رقابت ها، 200شناگر درقالب شش تیم از شهرستان های مختلف استان بوشهر با هم به رقابت پرداختند.

امید فتحی افزود: این دوره از مسابقات بین سنین 10 تا 14 سال درچهار رشته در ماده های کرال پشت و سینه، شنای قورباغه و پروانه برگزار شد.

وی اضافه کرد: برای اولین بار نیز جشنواره مسابقات شنای نوجوانان بین شناگران زیر 10 سال در شهرستان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در رشته 100متر شنای قورباغه زیر 14 سال غلامرضا نظری از تیم شنای دشتستان و 50 متر رشته شنای قورباغه نیز متین جباری از تیم شنای ملوان بوشهر به مقام قهرمانی رسیدند.

همچنین در رشته شنای کرال پشت زیر 14 سال در50متر مرتضی عبدالهی از دشتستان اول شد.

در رشته شنای آزاد زیر 14 سال 100 متر و زیر 50 متر به ترتیب محمد رضا حسانی و متین جباری از تیم شنای ملوان بوشهر مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

در رده تیمی رشته چهار در پنجاه ماده آزاد زیر 14 سال نیز تیم دشتستان به مقام قهرمانی رسید.

همچنین در رشته چهار درپنجاه ماده مختلط نیز تیم شنای ملوان بوشهر قهرمان شد.

رییس هیات شنای استان بوشهر گفت: هم اکنون 600 شناگر در سطح استان بوشهر فعالیت می کنند.

کیهان تاج الدینی افزود: یکی از برنامه های مهم هیات شنای استان بوشهر برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای تربیت شناگران ماهر و متخصص زیر 14 سال دراین استان است.

وی بیان کرد: در استان بوشهر سالی دو بار جشنواره شنا برگزار می شود که یکی از اهداف آن تجلیل از شناگران استان است.

تاج الدینی گفت: مجموعه شنای استان بوشهر در موضوع مدرس شنا و نرم افزاری مشکل ندارد بلکه عمده مشکل ما موضوع مشکل سخت افزاری و نبود استخر کافی در این استان برای تمرین شناگران است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر